Skip to content Skip to footer

Följa upp

Kontinuerlig koll och snabba åtgärder är nyckeln till en hälsosam arbetsmiljö. Med Hartic får du struktur för att arbeta proaktivt, upptäcka problem tidigt, följa upp och skapa trivsel.

Proaktiva insatser

Uppgifter

Tilldelning och ansvar

Arbeta proaktivt i vardagen

Att skapa en trygg och hälsosam arbetsplats kräver ständig koll på arbetsmiljön och snabb hantering av risker. Som arbetsgivare är det ditt ansvar att förebygga sjukdomar och skador genom att agera direkt när något behöver förändras.

Med systematiskt arbetsmiljöarbete får du struktur för att arbeta proaktivt, upptäcka problem tidigt och skapa en miljö där alla mår bra och kan prestera sitt bästa. Det visar att du bryr dig om medarbetarnas välmående och gör arbetsmiljöfrågorna till en naturlig del av vardagen.

Skapa uppgifter, tilldela och följ upp

I Hartic får du konkreta åtgärdsförslag baserade på din organisations eller ditt teams resultat. Dessa förslag kan enkelt tilldelas som uppgifter, antingen till dig själv eller till en kollega, vilket gör det lätt att direkt omsätta insikter till handling.

Verktyget fungerar dessutom som din personliga att-göra-lista. Du kan skapa uppgifter precis som du vill och hålla koll på allt från rekommenderade åtgärder till egna initiativ. För de som är Administratörer eller Ledare finns även möjligheten att tilldela uppgifter till andra i teamet, så att inget hamnar mellan stolarna.

Välj olika status för dina uppgifter och lägg till kommentarer vid behov, allt för att tydliggöra arbetet.

Boka en personlig demo

Vi älskar trevliga pratstunder och ser fram emot att höra mer om dig och den organisation du är en del av.

Stora som små företag i alla möjliga branscher använder Hartic för att digitalisera, förenkla och systematisera sitt arbetsmiljöarbete.

Det ska vara enkelt att göra rätt!

Fyll i formuläret så hör vi inom kort av oss för att boka in ett möte med dig.

    Antal medarbetare